Správa VKM

Vedoucí VKM může :

  • spravovat školní roky
  • pracovat se členy VKM
  • připravovat schůzky

Vedoucí kroužku má po přihlášení do systému k dispozici záložky: Nástěnka, Kroužky, Školní roky a úložiště. Na nástěnce jsou aktuální informace. V záložce "Kroužky" nalezneme výpis kroužků, které jsou k dispozici pro daného vedoucího kroužku. Jeden vedoucí VKM může mít pouze 2 včelařské kroužky. Po kliknutí na modré tlačítko "Detail" můžeme nahlížet do kroužků, které zadává ZO pod kterou kroužek spadá. Otevře se nám karta včelařského kroužku, neboli "Karta včelaře", která nabízí dvě záložky a to "Základní informace" a "Včelstva", tyto může měnit pouze správce ZO.
 

Školní roky

V záložce "Školní roky" založíte nový školní rok pomocí zeleného tlačítka "Založit školní rok".  Zobrazí se Vám formulář pro výběr kroužku a výběr školního roku. Po výběru obou hodnot klikneme na modré tlačítko Uložit. Tím se nám zobrazí námi založený školní rok. Zde máme na výběr čtyři modrá tlačítka: Nastavení, Členové, Schůzky, Dotace, kde se vám otevře Karta kroužku, přímo na vybrané agendě ve které můžeme dále pracovat, přidávat členy, vytvářet schůzky, připravit exporty.

Členové

V záložce "Členové" můžete přidávat nové členy, nebo existující členy, k tomu slouží dvě zelená tlačítka. Při zvolení "Založit nového člena" se Vám otevře okno "Založit kartu člena kroužku", kterou vyplníte.

Volbou "Přidat již existujícího člena" se vám otevře okno pro jeho přidání, kde vyplníte datum narození člena ve správné formě pak v řádku Jméno a příjmení člena kliknete na šipku a člen se vám zobrazí. Kliknutím ho přidáte do řádku, nakonec potvrdíte tlačítkem Uložit. Do kroužku se načtou všechny potřebné údaje člena kroužku. Systém nabízí i členy z jiných kroužků pro případ, že by se člen přistěhoval, nebo přestoupil mezi jednotlivými kroužky.

Exporty

V záložce "Členové" vytvoříte exporty potřebné pro založení kroužku - přihlášky pro členy, souhlas se zpracováním osobních údajů, kontaktní seznam, jmenný seznam členů, přihlášku - zdravotní způsobilost a další obecné exporty. Pro vytvoření Exportu můžeme vybrat všechny členy na seznamu zatržením čtverečku v levém horním rohu seznamu členů a tím si označíme všechny na seznamu. Nebo můžeme vybrat ze seznamu jen některé členy zatržením čtverečku před číslem člena. Tím se nám označí řádky s vybranými členy, které budeme mít v požadovaném dokumentu. V roletce vedle modrého tlačítka "Exportovat" klikneme na šipku, rozbalí se nám výběr různých dokumentů, zvolíme požadovaný a stiskneme "Exportovat", tím se nám stáhne dokument do našeho zařízení ve formátu PDF, případně obecný export ve formátu pro Excel.

Schůzky

V záložce "Schůzky" můžeme založit "Novou schůzku".

 

Zadáme téma, místo konání, hodinu a datum. Po vyplnění uložíme. Na tlačítku "Prezenční listina" se nám vygeneruje Prezenční listina schůzky ve formátu PDF. Zde máme kompletně vyplněné údaje kroužku, schůzky a jmenný seznam členů připravený k podepsání na schůzce.

 

Také můžeme exportovat přehled všech již proběhlých schůzek, pro žádost o dotaci.
Na tlačítku "Detail" můžeme upravovat již proběhlé schůzky.
Na tlačítku "Účast" lze evidovat účast na schůzkách.

Soubory

V záložce "Soubory" naleznete společné soubory a můžete si tam ukládat vlastní.

 

 

Video: Kroužky a úložiště

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám prosím zda v nápovědě něco chybí, nebo máme některou část vysvětlit podrobněji.