Bankovní API

FIO - získání tokenu ke SLEDOVÁNÍ ÚČTU

 

Pro získání platného tokenu je zapotřebí provést následující kroky:

Oprávněná osoba se přihlásí do internetového bankovnictví.

Správu tokenů naleznete po stisknutí tlačítka "Nastavení" v pravém horním rohu obrazovky.

Otevře se Vám okno "Nastavení" zde vyberete záložku "API".

 

 

Požadavek na zřízení tokenu musíte standartně autorizovat. V případě, že je na příslušném účtu nastavena autorizace více osobami, musí autorizaci tokenu podepsat všechny podepisující osoby. 

Po úspěšné autorizaci je token zobrazen v přehledu. Tak jak vidíte na obrázku výše. Na tokenu si okopírujete celý řádek v červeném oválu a vložíte ho do CIS.

V CIS si otevřete "Nastavení ZO" záložku "Bankovní API". Zde vyberete Aktivovat spojení s CZ Fio banka, a.s. - otevře se Vám řádek s názvem Token kam okopírovaný Token vložíte. Po 5 minutách od úspěšné autorizace lze token použít v Bankovní API v CIS. 

Fio banka nabízí 2 typy tokenů. Pro naše účely postačuje token ke Sledování účtu.

 

 

Po propojení s bankou se nám objeví hláška Spojení s bankou je funkční.

 

 

Údaje o platbách na účet ZO se načtou z banky do CIS. Zde si otevřete "Dotace a příspěvky" záložku "Banka", zvolíte stav který chcete zobrazit např. "Spárováno" a otevře se vám tabulka spárovaných plateb.

 

 

V dalším kroku se vám informace o příchozích platbách automaticky načtou do CIS a spárují k jednotlivým členům. Toto se připravuje.

Zatím můžete označit štítkem v seznamu členů ty členy, kteří již zaplatili příspěvky na účet ZO. 

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám prosím zda v nápovědě něco chybí, nebo máme některou část vysvětlit podrobněji.